I'm tired of bein' the victim of fate

Morsning Korsning

Jag skulle precis lägga upp detta inlägget och så hänger sig blogg.se och vill inte alls. Argh! Så gör ett nytt försök. Iaf. Förra veckan gick sjukt fort. Hade lite ångest förra helgen eftersom jag åkte ner söndagkväll och jobbade fram till fredag. Men det gick ändå galet fort. Denna vecka blir lite lättare för nu åkte jag ner måndagmorgon och skulle egentligen hem torsdagkväll men nu blir det tidigttidigt fredagmorgon ist. Jag hoppas denna veckan går lika fort som förra och även nästa vecka för då är det också en söndag-fredagvecka men jag har iaf fredagen att se fram emot då vi åkte till Österreisch!

Nu ska jag sova, har sovmorgon imorgon och egentligen ingen speciell tid att vara uppe till. Lovisa ska vara på dagis nio och Ann åker strax efter tolv så har ju lite hållpunkter men det är ändå sovmorgon :D
Anyway
GOOD NiGHT


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0