now you wish that you meant something

Morsning Korsning

Idag blir en sån dag där men segar men inlägg. Man tänker sätta sig vid datorn och skriver men man pallar inte eller blir upptagen på annat håll. Ebbe har varit väldigt gnällig idag och jag tror det beror mest på att han inte sov så mycket på förmiddagen för han var så gnällig vid lunch och ville inte äta. Sen sov han lite mer än en timme innan han vaknade. Då gick jag ut med honom en sväng i vagnen så han somnade igen och nu har han sovit i snart en och halvtimme och jag har också fått vila mig en stund. Det var välbehövligt men nu är jag väldigt seg.

Nu skiner solen ute på all snö som har kommit. Jag tror aldrig jag har sett så mycket snö i Skåne innan hmm..Och sen är det ju februari! Vart tog januari vägen!? Man hann ju knappt blinka innan den månaden var över.

Carl ringde precis och sa att hans syster hämtar Lovisa och sen kommer hit. Hon ska äta middag här också ikv. Trevligt.


Åh snygging.

Låten.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0