We're not getting any younger

Morsning Korsning

Igår var vi ute hela familjen i Lund och på Nova. Fick köpt ett par pjäxor. Yeey mina första egna pjäxor *glaad*. Och ett par skor (som Kajsa och jag delar). Åh vad jag gillar halva priset! 




Igår kväll trodde jag att jag skulle få sitta hemma med föräldrarna vilket iofs hade varit mysigt men jag ville ändå träffa någon. Jag skjutsade Kajsa till Kim och stannade där en stund, hjälpte till och sminka Kim. Sen skjutsade jag de till en kompis där det skulle vara fest innan jag körde hem och åt middag. Efter det åkte jag in till Lund och hämtade upp Katrin och så åkte vi tillsammans till Myntha där vi träffade Nils och Sebastian. Det var trevligt fram tills det kom en dj och spelade jättehög musik så man knappt kunde höra vad man själv sa. Så det gick ju inte hålla en konversation.

När jag precis hade kommit utanför garaget så ringde mobilen och jag åkte och hämtade Kajsa. Träffade även lite annat trevligt folk där. Så nu är det typ bestämt eller något att Kajsa och jag ska åka till Sonisphere med Mattias haha. Ska bara köpa biljetter först också kanske.

Som sagt så blev det sent inatt så sov lite längre än vanligt idag.
I övrigt idag så har jag bakat muffins från min nya bok som jag fick av Nicc förra helgen. Fast hittade inget recept som klickade så gjorde bara vanliga med chokladsmörkräm och strössel.

Hoppas de blir goda ^_^

Dagens Anna
(myskläder, glasögon och ickefixat hår)

Strumpbyxor - Gina och Åhléns
Tröja - H&M
Strumpor - Lindex (såå sköna, tack Therése!)
Accessoarer - Shock, Punkt Shop och London

Nu ska jag först ta det lite lugnt och sen ska jag ta och sätta igång och städa mitt rum.

Hur har eran helg varit?


Kommentarer
Postat av: Bunny!

Lät ju som en bra helg ju :)

2010-02-07 @ 17:07:23
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0