come undone

Morsning Korsning

Nu är det ganska lugnt, barnen har gått och lagt sig även fast Lovisa inte somnat än. Idag fick jag köra och hämta Lovisa på dagis vid fyra så fick jag tränat på de. Det svåra kommer sen när jag ska hämta Lovisa och lille Ebbe också ska följa med men det löser sig.

Jag har precis druckit en kopp te och sitter nu med laptopen i knät, kollar på tv och försöker planera lite på min 20årsfest. Imorgon ska jag ta hand om Ebbe helt själv så är lite nervös men det ska förhoppningsvis gå bra. Jag ska även försöka ta lite bilder imorgon så jag kan lägga upp och visa lite här på bloggen.

Hur har eran dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: Dóra aka Pussycat

Eh det är lugna puckar med barn. I värsta fall kan man alltid muta dem höhö (;

Nej men din fest blir nog axum-o 8D

Jag har spelat biljard i Malmö och det var FUNz :]

2010-01-13 @ 02:35:12

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0