I want you back

Morsning Korsning

Woop woop jag är tillbaka från London och det är både sorgligt och skönt. Jag typ älskar London, det är en underbar stad fast det är ganska skönt att få sova i egen säng ju haha. Jag hade inte tänkt att berätta dag för dag vad vi gjorde för det lär bli ett j*vligt långt inlägg särskilt om man har bilder med också haha. Iaf jag tänkte att jag skulle berätta höjdpunkterna för dem som vill läsa.

Första morgonen hade vi bestämt att äta frukost halv nio så jag tänkte att jag skulle gå upp halv åtta för att tvätta ut nyårsfrisyren. Jag fick upp Kajsa tio över åtta och vi båda var sjukt trötta men lite över nio knackade vi på föräldrarnas dörr. Min mamma öppnade i pyjamas och vi trodde de hade försovit sig. Ha! det visade sig att jag ahde glömt att ställa om klockan på mobilen och att klockan bara var halv åtta. Jag hade gått upp för att duscha halv sju! Scheisse! 
Det var flera stycken som flörtade med Kajsa och mig bl a killen vi köpte pizza av, när Kajsa beställde te och det var en kille i en butik som sa att jag hade magiska ögonen och jag skulle få rabatt på kläderna i butiken haha.

På min födelsedag sjöng familjen för mig. När jag började öppna presenterna så frågade min mamma var klockan var efter att jag kollat länge på klockan så visade sig att klockan bara var halv sju. Hon hade gjort samma tabbe som jag gjorde första dagen haha! Vi fick mycket ut av dagen iaf. Vi var på Primark vid nio ungefär. Scheisse vilken butik, sjukt billigt woho! Jag köpte te x ett par trashade leggings (kommer bild sen) för 5 pund (ungefär 60 kr)! Vi tog en del på Oxford Street och sen var vi även på Carnaby Street, där jag köpte en David & Goliath tröja, och sen på Hamleys. På kvällen var det bestämt att vi skulle äta på Hard Rock Café, yeah. Det jobbigaste var att vi inte fick ett bord på nästan 1½ timme! Så när vi väl ätit upp så var ju klockan tjugo i elva ungefär men det var värt det ;)

När Kajsa och jag var inne på His Masters Voice, HMV (vilket i övrigt nog är en av mina favoritbutiker) så ser hon en snygg kille så hon drog i mig. Det var verkligen en yumyumomnom-kille + han var lik Oli! Vi var inne i den affären där några gånger hehe. Vi kom tillbaka lite senare på kvällen för jag hade bestämt mig för att köpa några cd-skivor och då var där ytterliggare en yumyumomnom-kille där men inte riktigt lika snygg som den första. Haha ja scheisse men det var kul iaf.

Vi var i China Town men när vi kom dit så var inget öppet så vi trodde att det kanske var något spec men det visade sig att de inte öppnade förrän senare så vi stannade kvar i den bitande kylan så vi kunde gå in i butikerna. Kajsa och jag köpte lite godis och det var det enda. På kvällen var vi och såg Michael Jackson Thriller, the tribute. Den var sjukt bra och jag ska faktiskt erkänna att jag grät lite i början utan att veta varför egentligen. Jag vill gärna se den igen! :)

Sista dagen var det snökaos och flyget var nästan två timmar försenat men nu är jag hemma iaf :)

Mina fynd

Två Kerrang-tdningar, jacka, leopardtröja, Hello Kitty godis (från chinatown), pin från Hard Rock, David&Goliath tröja
6st cd-skivor, en mötley crüe mugg, 7 par strumpor, 3 par trosor, 1 par boxers, 2 par fjäderörhängen, två Hello Kitty halsband, trashade leggings, leopardleggings och th-kalender

Födelsedagspresenter

Böcker och halsband, tack farmor!
Pengar och strumpor, tack mormor!
Trosor, leggings och cupcake mints, tack Kajsa!
Hello Kitty alarmklocka (om jag orkar så kan jag filma när den ringer, den är väldigt gullig då faktiskt hihi), Kat von D's biografi, pengar insatta i fonder, tack mor och far!
Jag fick även dessa söta cupcakes av mor och far men de fick jag äta nästan redan direkt ;)


Det kommer att komma lite fler London-bilder imorgon tror jag Det blev ett ganska långt inlägg iaf hehe.
Godnatt på er!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0