just once

Morsning Korsning

I söndagskväll fick jag sms av Kajsa, hon skrev att det var MTV World Stage: Tokio Hotel 23,05 så tänkte kolla på det eftersom jag missade början sist. Jag lyssnade på introt och början av första låten men sen klarade jag det inte. Blev så nervös och illamående. Det är ju inte långt kvar nu tills vi verkligen ska få se de live. Så stängde av och somnade ist.

I morse såg min frukost lite annorlunda ut (ingen dator) haha ;)

Har äntligen läst ut den. Åh va bra den var! Nu ska jag bara läsa sista boken också.
Annars har dagen varit helt okej än så länge förutom att det är kallt i hela huset. Har suttit med filt i soffan och nu är jag inne på min femte kopp te. Ebbe har varit lite gnällig idag men han ligger och sover just nu så det är skönt.

Ni får njuta av ytterliggare en bild på en vacker flicka


Nu ska jag dammsuga lite och sen skala rotfrukter innan jag ska sitta en stund vid datorn igen och planera lite mer till lördag :)


Kommentarer
Postat av: Bunny!

ALLTSÅ SERiÖST ANNA JAG DÖR! DÖR DÖR DÖR! Jag kommer inte klara av väntan!



Och Kajsa är skitsnygg! Gillade dock inte stövlarna till klänningen bara XDd

2010-01-26 @ 13:07:50
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0