so strong

Morsning Korsning

Igår gjorde jag misstaget att visa Lovisa min Hello Kitty alarmklocka. Hon ville lyssna på den hela tiden och sen tyckte hon att den skulle lägga sig och tog den och la den (hårt) ner på nattduksbordet. Då fick jag lite panik och sa till henne att ta  det försiktigt och så lyfta hon upp den igen och la ner den försiktigt. Sen fick jag visa allt jag hade med mig med hello kitty, vilket egentligen inte är så jättemycket. Har mer hemma. Sen ville hon visa mig de Hello Kitty-sakerna hon hade på sitt rum vilket inte är så mycket efterom hon började gilla Hello Kitty vid jul. Hon ha tydligen tjatat jättemycket om min klocka och Ann sa att när hon hämtat henne på dagis och varit och handlat så hade hon hela tiden pratat om klockan. När hon kom hem så tog hon tag i min hand och sa att vi skulle kolla Kitty på mitt rum haha. Så vi gick in och hon fick lyssna lite på alarmsignalen och sen tyckte jag det räckte och fick säga till henne flera gånger att inte röra men hon lyssnade ju inte alltid. Tillslut tog jag hennes hand och började gå ut och sa till henne att säga godnatt på Kitty. Pjuh hon gick på det haha. Jag har som sagt ställt till det lite för mig med tanke på det men jag får säga till om jag inte vill och tänker hålla dörren till rummet stängd när hon är hemma och hålla lite koll så hon inte springer bort dit ändå.

Dag 3 avklarad och 1a dagen helt själv med Ebbe. Imorgon ska Annavara hemma och plugga och jag får sovmorgon till nio ungefär. Hade tänkt att ligga och läsa en liten stund och sen försöka sova så att jag verkligen kan få sova ut :)

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Busig tjej :D

2010-01-14 @ 11:33:52
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0