somehow

Morsning Korsning

Jisses, nu är jag nästan klar. Jag tror att jag har fått ner det mesta som jag behöver i min resväska. Just nu väntar jag på att mina filer från den gamla datorn kopieras över till en extern hårddisk som sedan ska över till min nya externa hårddisk och som jag kan ha i min nya dator haha :p Har nog litelite mer som ska ner, ja datorn ska ju i sinom tid ner i väskan, mobilen och iPoden ska ju också packas ner. Rummet är också nästan klarstädat.
Nu sk ajag följa med min mamma och handla lite.  Jag ska försöka att skriva ett inlägg ikv när jag har kommit fram :)
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: THANKS!

2010-01-10 @ 16:26:16
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0