you are so beautiful, you are that kind of girl

Morsning Korsning

Nere i Ljunghusen igen nu då. Två veckor är avklarad, är inne på tredje och 19 to go.

Det var som sagt väldigt mysigt i lördags. Vi var som mest 8 personer. Beställde två alkoholfria drinkar som var goda. Sen körde jag hem mina föräldrar och Möller-Nilsson så var hemma strax före halv tolv vilket var ganska lagom. Skulle upp ganska tidigt dagen därpå.

Jag åkte till Hbg  i söndags och åt lunch hos min mormor. Sen gick vi gemensamt ner till Elite Marina Hotel Plaza eller vad det hette, till bröllopsmässan. Stod och väntade ett tag och sen kom hon ut där i en fin klänning och såg så vacker ut och tårarna började samlas i mina ögon och jag kände mig så stolt. Kameran gick i ett. Jag pratar så klart om min underbara snygga syster som gick en modevisning i bröllopskläder.
Här kommer en liten bild därifrån;


Såg de två sista visningarna (som var samma) innan jag körde hem både Kajsa och mig själv. Fick tillbringa kvällen och natten hemma vilket var skönt.

I fredags gjorde jag något så dumt som att öppna dörren ut mot terassen i rummet för att vädra lite och sen fick jag inte igen den. Så nu har hela hängt sig och de har inte kunnat fixa det över helgen så det är en liten glipa där luften kommer in så sitter just nu i pyjamas, strumpor och tjock tröja och ska förmodligen sova så här också. Dumma mig!

Nu ska jag iaf försöka sova och vila upp mig inför morgondagen. Inte för att det händer något spec men ändå :)

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Bunny!

Åh, hon är verkligen jätte fin! :D

Nejmen vad dumt med dörren!! Det är ju jätte kallt :(

2010-01-26 @ 10:05:36
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0