100705

Morsning Korsning

Hehe det var verkligen ett tag sen man skrev här. Jag tappade helt lusten att skriva och jag hoppas jag kan få tillbaka det igen. En del har hänt och jag kan dra det lite snabbt; jag har varit på Twilight fanevent i Sthlm där man satt och skrattade åt alla skrikande småtjejer haha. Lite störigt att man inte kunde höra vad de sa ibland eftersom alla skrek men det var iaf häftigt att vara med om :) Sen åkte familjen upp till släktstället uppe vid Östhammar/Öregrund där vi firade midsommar med hela släkten och vi firade även min farmor som blir 85 i slutet av juli, hon ville att hela släkten skulle vara samlad. Kajsa och jag gav henne ett uppträde, vi sjöng och Kajsa spelade gitarr. Många blev rörda och några tårar fanns det hos vissa. Jag skakade sjäkv som ett löv av nervositet men det gick ju bra ändå haha. Sen åkte min mor till Kina (för att jobba) och vi andra har varit hemma i den stekande värmen. Solat, badat, varit i Lund och har varit på bio och såg Eclipse på premiären haha ;p Min lille kusin Caspian var här i lördags och Kajsa och jag passade honom medan hans föräldrar var i Kph. Jag har aldrig varit med om en unge men så mycket energi ;o Men annars var det mysigt.

Igår kom mor hem och hon hade köpt grejer till oss :D

Två par Converse
En tröja från Kinesiska muren
Tröja med Starbucks-tryck och en med Converse-tryck
Hello Kitty stickers
Svart sjal
Hello Kitty penna och en liten väska där man kan ha mobil
eller kamera.
Ray Ban solglasögon
Två armband och en ring
Två sorters te (inte med på bilden)

Idag vet jag inte riktigt hur jag ska göra med dagen men förhoppningsvis så har jag det figured out soon.
Det var allt så länge
:)


Kommentarer
Postat av: Bunny

Tihih! :D

Vad bra med solglasögon, dina lever väl inte länge till kan jag tro, så som du behandlar dem XDDD

2010-07-05 @ 11:30:13
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0