100609 - sjung om studentens lyckliga dag

Morsning Korsning

1 år sedan idag! Det är sjukt vad tiden gått fort!

Jag hade som man kanske ser regn på min student. Kajsa tog studenten igår och hon hade jättefint väder, hon hade tur (men jag hade sol på min bal och hon regn så det jämnar ju ut sig haha). Det var länge sen jag såg henne så lycklig som hon var igår när hon sprang ut och sen när hon stod på flaket! Hämtade henne efter att hon åkt klart och det blev nervevade rutor, hög musik och en student halvt hängade ut genom fönstret typ haha. Sen hade vi en liten mottagning här hemma med lite släkt och vänner innan Kajsa stack på efterfesten på tegnérs (jag hämtade henne sen vid tre på natten).

Idag tar Katrin studenten och hon har inte haft riktigt lika tur med vädret. Ska åka hem till henne snart. Och imorgon är det dags för Carin och jag hoppas att vädret blir bra då också.


Kommentarer
Postat av: Kajsi

du är bäst annizer, vet inte vad jag skulle ta mig till utan min personliga chaffis! haha love you <3

2010-06-12 @ 23:44:13

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0