100309

Morsning Korsning

Kajsa fick lite sovmorgon idag och sen tog vi det lugnt. Hon tog bussen halv ett och Ebbe och jag följde henne dit. Det var lite ledsamt när hon åkte. Det var väldigt skönt att ha henne här. Det blev inte lika ensamt. Jag kan faktiskt erkänna ,även fast det låter konstigt, att det kommer kännas tomt och kallt i sängen inatt. Jag sover ju i en dubbelsäng här. Jag får träffa henne på fredag igen, wie!

Jag kommer lägga upp två långa inlägg, ett om Österrike och ett om resan till Gbg. Massa kramar till de som pallar läsa ;)

Routern har bråkat idag (den stängde precis av sig igen argh!). Mycket jobbigt utan internet faktiskt. Den håller på hela tiden. Så därför har jag inte kunnat blogga tidigare idag. Annars har jag inte vetlat blogga eftersom jag ville spendera varenda minut med Kajsa medan hon var här!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0