In your shadow I can shine

Morsning Korsning

igår Igår IGÅR!

Det var underbart, jag vet inte hur jag beskriva det! Och att jag fick spendera det med de bästa tjejerna är ännu bättre!

Ich liebe euch

Vi köade ungefär 3 timmar i kylan. Vi hade tur att Carolines kompis bodde precis bredvid så vi kunde gå upp och värma oss för det behövdes verkligen. Där kunde vi även lägga allt vi inte behövde såsom väskor och jackor så slapp vi garderoben. Förbandet gick på efter en halvtimme och sen fick vi vänta nästan en timme innan DE äntligen kom ut på scen, ÅH! Vi stod längst fram vid det andra stängslet men det var ändå lagom nära och det var inget tryck heller vilket var superskönt. Vid halv elva gick var det slut och då gick vi, tre superlyckliga tjejer med lite utsmetat  smink, och först köpte Therése och jag varsin plansch innan vi mötte upp Caroline som hämtat våra grejer och Åsa och vi tog metron och sen tåget till Malmö. Där var Therése pappa jättesnäll och kom och hämtade oss eftersom det inte gick några bussar. Jag var hemma kl ett. Det var direkt att kolla packning och sen sova.
Jag tog inte så många bilder utan filmade mest. Men lägger ändå upp en av de bättre bilderna :)


Idag var det upp klockan fem. Klä på sig, kolla packning, äta och sen sätta sig på bussen som gick 06,07. Jag var framme i Ljunghusen 07,15 och sen tar det ungefär tio min att gå fast går lite fortare nu när det inte är något snö.
Jag satt och log hela bussresan men så fort jag kom innanför dörren här så var det back to reality. Usch, det var inte bra där ett tag. Jag har vilat lite nu och ska försöka göra det i eftermiddag igen. När jag vaknade sken solen och det såg riktigt vårlikt i luften men kollade ut nu precis och det snöar igen, suck! Tur att jag åker hem torsdagkväll igen, lite mjukstart. Sen är det fredag! :D


Kommentarer
Postat av: Bunny

DiN BiLD VAR JU TJUSiG! :D

2010-03-02 @ 19:42:08
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0