I don't know your name

Morsning Korsning

Oj va dålig jag har varit på att uppdatera haha. Kan ju berätta lite vad som hänt sen jag skrev sist. I onsdags hände inte mer än att Ann tog Ebbe till sjukhuset i Trelleborg så jag fick huset för mig själv på eftermiddagen. Väldigt skönt. Tog en dusch och satt sen i sängen med datorn i knät och chillade. Ebbe fick ny medicin och ändrad dos på befintlig medicin. Stackarn!

Eftersom Ebbe är så dålig så behövde jag inte åka ner till babycafét i Skanör i torsdags. Dock så grät han hela morgonen och inget hjälpte. Jag blev väldigt frustrerad. Sen fick han lite mjölkersättning och somnade direkt. Han sov inte så länge men blev ändå gladare. Han var lite gnällig hela förmiddagen och fick lunch tidigare än vanligt. Sen sov han i 3 timmar vilket var skönt. Sen kom Ann hem med Lovisa och jag kunde gå till bussen. Ann skulle nämligen ta ner barnen till sina föräldrar på middag och sen sova där till lördag. Den enda i min familj som visste att jag skulle komma hem var far. Det var bara för att jag ville åka med honom men han skulle jobba länge så fick ta bussen hela vägen. När jag kom hem så sprang jag in i vardagsrummet och skrek "surprise". Mor blev skitskraj och Kajsa sa bara "jag visste det jag visste det". Det var mest för att jag hade frågat henne innan på dagen vad hon skulle göra på kvällen så blev hon lite misstänksam. Sen skulle dock Kajsa iväg och sitta barnvakt och mor och sjunga så hade lägenheten för mig själv en stund. Så härligt att vara hemma ^_^

Jag drömde en underbar mardröm.
Gick upp tio över åtta idag för att hinna tvätta håret och få det att torka osv. Sen satte jag mig på en buss för att träffa favoritTherése i Malmö.
Dagens outfit:

Byb-tröja - konsert
Tjocktröja - H&M
Jacka - Primark
Nitskärp - Punkt Shop
Kjol - Meizm design


Vi gick en sväng på stan och jag köpte nitar till Kajsa, en BH, två stora svarta pappersark och en vit penna (nu är det bara bilderna kvar och sen kan jag sätta igång med projektet ;) ). Mysigt var det iaf.
 
Kom hem och stack sen med far till media markt för att se om man kunde köpa New Moon men tydligen så är filmbolaget väldigt strikta med att den inte får släppas förrän imorgon eftersom det är en sån stor titel. Blä så vi åkte dit i onödan. Eller ja far köpte luftslottet som sprängdes, tulpaner och så handlade vi mat så riktigt i onödan var det kanske inte. Sen skulle jag egentligen ut eller iaf träffa Katrin på kvällen men det blev inte så tyvärr :( Ska hälsa på henne på hennes jobb på söndag så jag får träffa henne då iaf och sen ska vi planera lite bättre till nästa gång :)
Det känns som om det är lördag idag och det är underbart att veta att det bara är fredag och jag har två hela lediga dagar kvar :D Jag tror faktiskt jag ska göra mig i ordning för sängen nu men sitta uppe ett tag till med datorn i knät.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0