I love when the sun shine

Morsning Korsning

Idag var jag på babycafét med Ebbe igen. Nya ansikten och sen var det påskvandring i kyrkan innan fikan. Det var riktigt vackert väder så det var riktigt skönt att gå till bussen. När gick från bussen så fick jag ta av halsduken och knäppa upp jackan för det så varmt. Satte Ebbe ute så han kunde sova vidare. Gick in och gjorde lite kaffe. Sen gick jag ut och satte mig i solen. Behövde ingen jacka, skor, mössa eller något och det var ändå varmt. Så underbart! Satt och bara log, mådde så bra. När Ann kom hem så satte vi oss i varsin solstol och Ebbe satt i gå-stolen. Sen åkte vi till toppen och sen hämtade vi Lovisa och Kaj från dagis. Och i våffeldagens ära så åt vi ju såklart våfflor. Lovisa och Kaj busade runt tills han åkte hem. Sen fick jag bada Lovisa och Ebbe. Nu sitter jag med datorn i knät framför tvn. Familjen sitter i den andra soffan. Lovisa borde gå och lägga sig men vill inte. Hon bara gnäller och skriker hela tiden. Ebbe har somnat och blivit väckt två gånger av att Lovisa skrikigt och håller på att somna nu igen.

Vampire diaries började för ett tag sen men jag kommer kolla på nätet i efterhand. Har redan två andra program som jag också ska se på nätet. Kanske gör det sen.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0