100520 - åh ljuva värme

Morsning Korsning

Jag fick träffa Kajsa en dag mer än planerat haha för i måndags vaknade jag upp med 39 graders feber, inte så konstigt när man legat och skakat av köld även fast man haft täcke, filt och överkast på sig. Jag tror att jag fick det från Ebbe för han var lite dålig förra veckan. Iaf så jag åkte inte ner hit förrän tisdag eftermiddag, sen har jag bara inte haft tiden eller orken att blogga.

Idag var jag snäll och bjöd Lovisa på en glass på vägen hem från dagis ^_^ Det blev lite kladdigt när den började smälta men det gick bra ändå. Sen följde en gräshoppa med oss in för jag hittade den på Ebbes hand, isch. Det har ju varit underbart väder idag! Satt faktiskt ute och solade, fast det blev bara tio min för sen blev det lite för varmt(!) och jag kunde inte sitta still längre haha. När vi åt middag så satt vi ute och åt och solen var fortfarande värmande, så skönt! Har gått med t-shirt och uppkavlade jeans hela dagen och definitivt inte frusit. Det är så här det borde vara ju, det är ju för sjutton den 20 maj!

Samma datum i fjor.

Idag blir det nog tidig läggning för min del. Är trött, vill ha fredag och det finns inget kul att göra.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Åh, shit! Haha ett år sedan? ^^

2010-05-20 @ 21:00:39
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Haha, vad ska du med sådana till? ^^

2010-05-23 @ 00:06:28
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Tja, vi som var där hade ju kul i alla fall :)

2010-05-23 @ 14:03:22
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0