101121 - in my heart

Morsning Korsning

Rolig kväll igår! Träffade folket på Malmö central och så tog vi en stadsbuss till Slussen där El Patio låg. Han på restaurangen var så otrevlig. Inget kul alls! Det tog jättelång tid för att få in maten också. Nä dit vill jag nog inte gå fler gånger.

Sen blev vi körda av Eddi och Nora upp till Möllan där vi satt på Nyhavn innan vi drog till Deep. Vi hade skitkul, alla dansade. 80-talskväll var det och de kom många bra låtar, speciellt på rockgolvet hehe. Kajsa och jag tog sista bussen hem halv tre. Jag hade velat stanna längre men vi orkade inte vänta tills nästa buss som gick sju på morgonen. Ångrar mig lite att jag stack men samtidigt var det ganska skönt att komma hem. Man ska ju sluta när det är som roligast som man säger.




(jag ser hemsk ut på bilden men det bjuder jag på)


Nästa gång blir det laserdome ;D


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0