101121 - rotten

Morsning Korsning

Idag fick jag inget roligt uppvaknande. När jag kom ner i köket så låg där en massa papper på köksbordet och mina föräldrar var inte hemma. Hann nästan göra klart min frukost när de kom hem. Då fick jag reda på att våran båt har blivit stulen!?! Varför stjäler man en lite trailersegelbåt? Vem fan gör något sånt?! Jag blev så arg.! Fast är lite lugnare nu, kan dock inte förstå det än. Far säger att det är världsliga ting och aa jo det kanske han har rätt i men ändå. Jag blir helt ledsen när jag tänker på det.


Kommentarer
Postat av: Bunny

MEN VAFAN!?

2010-11-21 @ 16:55:02
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0