101128

Morsning Korsning

Kul att jag i morse vaknade upp med 38,5 graders feber och lite förkylning när jag bestämt att träffa en vän som jag inte träffat på jättelänge och där vi redan har fått ställa in två gånger innan. Blev så arg på mig själv. Fast jag mådde ju inte bra igår kväll. Hade ont i halsen och kände mig hängig.

Igår var Kajsa och jag i Malmö och julklappsshoppade lite, Det var mysigt :) Så nu är det inte riktigt lika mycket kvar att fixa hehe.

Imorgon ska jag viila upp mig så att jag är frisk tills på onsdag för då ska Kajsa och jag till Sthlm. Vi ska busa lite med Caspian och sen på torsdag så kommer självaste Kat Von D på boksignering!! Scheisse, it's azuum! Hoppas bara jag hinner för vi tar tåget hem sen för Kajsa ska jobba på fredag. Jag kan inte förklara hur ledsen jag kommer bli om jag inte hinner komma in på signering så jag hoppas att alla håller tummarna för att vi kommer hinna ;D



Nu ska jag sätta på en film och sen sova tidigt. För sömn är ju den bästa medicinen ;)


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0