101129

Morsning Korsning

Idag hade jag ingen feber men det kändes som om jag hade en golfboll i halsen. Den gock dock bort efter te och halstabletter vilket var skönt. Jag klädde på mig riktigt ordentligt för att gå ut med challe och bort till biblioteket men när jag kom dit så såg jag att de inte öppnade förrän 1 idag och jag var där halv elva. Lite småsur och frusen gick jag hem igen. Mötte grannen på vägen så vi hade sällskap hem och Charles ville in dit så han fick vara där inne i drygt två timmar innan jag kom och hämtade honom. Det var skönt för då kunde jag duscha och få upp värmen igen utan att ha en hund springades vid fötterna. Jag pallade inte gå ner till biblioteket igen sen så jag ringde ner och bad de hämta hem boken ist hehe ;) 
 
Vågade inte jobba idag och vet inte om jag vågar imorgon. Vill ju inte bli ännu mer sjuk för då kanske hela Sthlm-resan går åt pipan. Får fundera litle på det :/

Nu är det dags att hänga upp julstjärnorna i fönstret och sen koka min femte kopp te idag och typ titta på tv eller film.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Krya på dig! :D

2010-11-29 @ 21:44:38
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0