101003 - walk this way, talk this way

Morsning Korsning

I fredags var det jobb på samma fritids igen. På kvällen var det egentligen meningen att jag skulle ut med det blev tyvärr inte så.

Igår var far och jag och provkörde bilar hihi och jag fick provköra min drömbil! :D Först körde vi en Volvo C30 och sen en Audi A1(!)


Sen var jag på en sminklektion på Make Up Store. Lärde mig lite grann. Köpte tre produkter. Glömde mitt presentkort och fick göra om allt. Så totalt fick jag betala 20 kr. Sprang till bilen och körde så fort hastighetsskyltarna tillät haha hem. Fick scheissebråttom att göra mig i ordning så mor erbjöd sig att köra mig in till Lund och det tackar jag för! Då kunde jag ta det lite lugnare. Mötte upp Dóra i Lund och tog sen bussen ut till S Sandby. Fest fest! Det var kul, lite för mycket "vuxen-musik" för dans men vissa låtar var bra haha ;) Och middagen var riktig god och fördrinken var superyummie haha. Fick sen skjuts in till Lund av Sara och tog sen bussen hem.


Lackleggings - Gina Tricot
Topp - Gina Tricot
Kavaj - mors
Accesoarer - Punkt Shop, Shock, H&M, London, JC, Kina
Väska - Primark


Godnaatt

Idag har jag trååkigt. Har tagit en skönt avslappnande bad och sitter nu med hårinpackning i håret. Vill pyssla eller något så får väl försöka hitta på något ;/


Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Haha vadå ny skiva? :O

2010-10-03 @ 15:11:34
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Ett år sen sedan vad? :O



Ser att du har hittat din leopard-bandana? :O :D

2010-10-03 @ 18:03:35
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0