101022

Morsning Korsning

Har inte haft igång datorn sen i måndags, mycket skönt faktiskt :) I tisdags ringde rektorn på enhet Karstorp och jag fick jobb på Mandolinen :D Lång dag, 9-16,30. En av killarna sa "tja bruden" när jag kom hahah.

I onsdags åkte vi hemifrån vid 7 på morgonen mot Ullared! Wiho haha. Efter många timmar så kom jag hem med ett nytt skidställ, ett påslakan, hårsnoddar, två burkar hårspray, nätstrumpbyxor, två par underkläder och bomullspads för totalt 737 kr. Billigt japp. För jackan kostade 359 kr och byxorna var på halva priset så de kostade 149 kr. Sen köpte jag silverschampoo i en butik utanför. Tydligen så är det starkt så förhoppningsvis blir mitt hår vitt nu hehe.

Igår mådde jag inte bra men hade redan jobb från 8-16,30. Gick bra ändå. Var på ett fritids till en andraklass. Somnade direkt när jag kom hem. Åt sen lite mat och satt barnvakt kl sju till tio. Snacka om att jag var trött när jag kom hem sen. Däckade direkt i sängen.

Idag har det inte kommit något jobbsms än och klockan är ju ganska mycket. Men det är faktiskt skönt för jag har fortf lite feber och lite huvudvärk så en lugn och skön dag ja tack.

Btw, min nya kofta, fast den är inte så ny längre haha.

Nu ska jag ta och hoppa ur pyjamasen och i lite kläder och ta ut challe på en promenad.



Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0