100911

Morsning Korsning

Jobben gick bra igår, pallar itne berätta så mycket mer haha. Men jag pratade iaf med rektorn igen i slutet av dagen och fick jobb igen på torsdag och hon sa också att hon skulle ringa fler gånger nästa vecka :D

Idag gick jag upp kl 8 för att äta frukost och fem i nio åkte mor och jag och simmade. Känner mig så duktig. Sen gjorde jag mig i ordning och bjöd finaste på fika på Lomma hembageri. Vi satt och pratade tills de stängde.

Nu sitter jag hemma i soffan med täcket och funderar på vad jag ska göra ikväll.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Det var himla trevligt ^^ <3

2010-09-11 @ 21:06:18
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0