100912 - screamin'

Morsning Korsning

Imorse drömde jag något riktigt obehagligt, det var lite blandat och jag kommer bara ihåg lite grann men Kajsa var skadad, hon hade brutit benet. Jag och några andra var på något läger grej där vi skulle arbeta och sen hamnade jag helt plötsligt med en massa män som sa att de skulle sparka mig i huvudet och springa runt och jag bara satt och skrek och kunde itne göra något. Som tur var så vaknade jag innan något hann hände men det var ändå sjukt obehagligt! När jag vaknade så var klockan kvart i åtta så jag bestämde mig för att gå upp. Skulle ändå upp tidigt och så var jag ganska pigg. GIck upp åt lite frukost och sen var det bara att sätta igång med rummet. Nu är det någorlunda i ordning, det är bara lite kvar som ska fixas innan det är helt klart :)

Nu ska jag ta och äta lite lunch och varva ner lite hehe.


-Taylor Momsen-


Kommentarer
Postat av: Bunny

Fy vilken obehaglig dröm! :O



Svar: Ska måla mitt hår idag! Shsss, säg inget till Aleks XDD

2010-09-12 @ 12:13:10
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0