100915

Morsning Korsning

Lyssnar på TH och BMTH två av mina favvoband och försöker komma på vad jag ska ha på mig idag. Jag steg upp tjugo över sju idag för att duscha och se om jag fick några jobb. Jag fick ett sms från vikariepoolen när jag stod i duschen men någon annan hann före och sen fick jag ett samtal när jag sköljde ur min inpackning från dolt nummer, det var säkert också jobb men kunde inte ringa tillbaka eftersom det var dolt nummer.

Så idag blir en ledig dag och tur är väl det när jag har bestämt att åka till Nova med Therése :D Behöver hitta en klänning till festen den 2 oktober, hittar jag ingen så får jag leta igenom garderoben. Sen behöver jag hitta ett par nya jeans eller jeggings och ett par inneskor att ha när jag jobbar.

Back to the clothes now!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Yay :D

2010-09-15 @ 09:47:18
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0