100922

Morsning Korsning

Idag var det förlängt jobb till 16,00 ist för 12,00 på Humlan. Det gick bra idag och tiden gick ganska fort. Den killen jag skulle vara x-tra stöd åt denna veckan var sjuk igår och idag så det var inte riktigt lika jobbigt att jobba.
Cyklade snabbt hem efter jobbet och gick ut med Challe. Lämnade cykeln utanför Kajsas jobb och sen gick jag hem och la mig i soffan en stund innan mina föräldrar kom hem och vi stack ner och tog upp båten.

Nu ska jag kolla klart på Idol och sen blir det lite mer tv innan sängen kallar.

Imorgon är det jobb 9-12 Pilängen, Humlan och sen 13,30-15,30 Strandängen, Räkan.

ChaCha!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Har båten vinterlov nu? Tihih :D

2010-09-22 @ 22:52:37
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0