110419

Morsning Korsning

Idag började jag jobba kl 9 och vi jobbade ändå till 16,30. Är ju mindre än en vanlig arbetsdag egentligen men det är riktigt jobbigt för man blir så trött i huvudet! I slutet gjordes allt automatiskt haha, jobbade förresten på Sony Ericsson, Sample Section (testa telefoner). Hann knappt komma hem innan Kajsa kom hit, wie! Hon hjälpte mig sätta upp planscher så nu är här fint. Dock inte riiktigt klart än hehe, men det är bara lite kvar nu. Vi skulle ju egentligen ha gjort det igår men hehe en kompis till Kajsa hade en handbollsmatch och hon ville så gärna dit så vi stack dit i stället efter att vi hade varit ute och joggat och ätit hahahah.

Imorgon är det jobb igen, börjar 9 då också. Det som är skönt att är att jag kan cykla nu så kan gå upp lite senare och kommer hem fort då jag inte behöver bry mig om bussar. Får se hur länge vi jobbar imorgon. Vi testade mer än hälften idag så hoppas vi får sluta lite tidigare även fast pengarna behövs nu.

Nu ska jag se lite Desperate Housewives och sen sooova!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Oj oj oj ^^

Well hmm, om vädret är bra kommer jag att följa med Alex en stund till malmö, så då är jag iväg lite längre ju ^^

Men ja, jag smsar imorgonbitti då jag vet var jag är på väg :D

2011-04-19 @ 22:35:29
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0