110805

Morsning Korsning

Igår kom jag till jobbet och var helt själv där. Det började droppa in in efter ett tag men ändå. Jag hade bara fått ett mail som jag svarade på och sen hände inget mer, jag satt bara och ritade. Efter två timmar fick jag nog så stängde av datorn och gick hem för att sola istället. Tur att man har ett sånt jobb så att man faktiskt kan göra så hehe.

Jag packade ner saker och sen var jag ute på Gunnesbo halv fem, Alex passar sina föräldrars hus. Alex och jag var ute med Malte och sen en snabb sväng på Nova. Tillbaka och träning på crosstrainern. Kändes väldigt bra efteråt. Sen blev det mat och lite glass hehe. Vi lyckades kolla klart på första Twilight filmen och 40 minuter in på New Moon innan vi insäg att klockan var över elva och vi skulle ju upp tidigt dagen efter så det var bara att gå och lägga sig.

Idag var vi uppe tidigt, gjorde oss i ordning, ut med Malte och lämnade honom hos Alex morfar. Sen cyklade hon till jobbet och jag tog bussen in till stan och sen ut till Lomma. Jag har bebisvakt aka hundvakt idag nämligen hihi. Ibland saknar jag verkligen bebisen. Ska mysa lite med honom nu och sen ska jag åka in till Malmö i eftermiddag, möta upp Alex. Ta en snabb sväng på stan och sen till Gunnesbo igen för att ha myskväll.

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0