110821

Morsning Korsning

Jisses jag är visst lite dålig på att uppdatera hehe (inget nytt där i alla fall). Igår tog Alex och jag det lugnt på dagen. Hon satt och pluggade och jag försökte läsa. Det blev ju tyvärr inte så då vi satt och pratade och sen fick hon en av sina härliga ryck. Älskar när hon får dem, hon blir så rolig då hihi.

På kvällen åkte jag först till Lomma och "förfestade" med Kajsa och sen åkte vi in till Malmö. Vi gick (efter att ha letat toalett) till posthusplatsen för att se Hardcore Superstar(!). Åh de var bra! Dock var det dåligt ljud i mikrofonen så man hörde inte alltid var Jocke, sångaren, sjöng. Det var helt galet i publiken (jag har ont i kroppen idag men det är ju nästan så det ska vara haha). Efter det gick vi till Stortorget och kollade en snabbis på Zombie Nation. Sen träffade vi Per och Joel och de följde oss till Babel där vi stod och snackade med Mattias innan Kajsa och jag satte oss på tåget till Lund och sen däckade vi båda två i min säng. 

Idag har det varit väldigt lugnt. Alex och jag var väldigt snabbt på Nova och sen på City Gross. Sen dess har jag läst, ätit middag och just nu sitter jag och tittar på en äppelpaj som står och gräddas i ugnen. Yumyum. Blir nog Black Swan med Alex ikväll. Måste försöka peppa inför ny vecka också. 


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0