110819

Morsning Korsning

Igår var far, mor och jag med på klubbseglingen på Lommas båtklubb. Vi fick en dålig start och gjorde några missar men ändå så kom vi 7a utav 19 båtar. Applåder till oss eftersom vi är nybörjare och det var första gången vi tävlade med denna båten. Nästa gång blir det ännu bättre ;)

Just nu sitter jag på jobbet, har kommit tillbaka efter att ha ätit lunch med Therése som nu äntligen har börjat få lite jobb på sample section i källaren. Jag ska bara sitta här ett tag till och sen är det dags för min andra upplärningsdag på det nya jobbet. Mer än så säger jag inte just nu hehe.

Ikväll blir det en lugn slappekväll för min del, inget planerat. Förhoppningsvis blir något gott att snacksa på och en bra film eller dylikt.

Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Wah, nytt jobb? ^^

2011-08-20 @ 11:57:56
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0