110202

Morsning Korsning

Vilken början på veckan alltså. Pjuh. I måndags var jag och hade lunch/fikadejt med fina Therése. Så roligt att få träffa henne igen, det var så länge sen tyvärr. Jag följde sedan henne till hennes praktikplats, BikBok på Nova, och så köpte jag ett par skinnbyxor/leggings :D som jag tänkte ha dagen efter och köpte lite nya armband på rea också och det är ju aldrig fel hehe. Jag hittade även en kavaj inne på H&M. Jag var i stort behov av en egen! Det blev en med leopardfoder, rawr hehe.

Igår satte jag mig i bilen strax efter sju på morgonen och körde ner till jobb i Trelleborg. Jag skulle nämligen vara enkätsinsamlare åt två 8:or på en skola. Med detta menas att jag hjälpte de att göra en undersökning som görs i över 100 skolklasser i Sverige och i England, Tyskland och Holland. Handlar om hur unga i Europa har det och hur de tänker om skola, framtid, utbildning, familj, vänner och fritid. Det hela var uppdelat i 40 delar och tog drygt 90 min. Jag gav instruktioner till varje del och såg till att ingen pratade (vilket var i stort sett omöjligt). Jag var nervös men det gick faktiskt bra :) Kom sen hem, fick i mig lite mat innan jag satte mig på bussen in till Lund och till skolan.

Gårdagens outfit;

Skinnbyxor/leggings - BikBok
BMTH-tröja - Punkt Shop
Kavaj - H&M
Accesoarer - BikBok, JC, Thailand

Idag var jag hos en 8a på en skola i Malmö och gjorde samma jobb. De lyssnade verkligen inte på mig vilket var väldigt jobbigt. Däckade typ direkt när jag kom hem. Hade Alexandra ringt så hade jag nog kunnat snooza hur länge som helst haha. Har jag iaf skickat iväg de tre stora lådorna till statiska centralbyrån så nu är jobbet avklarat! Nu ska jag dricka mitt te och titta på Desperate Housewives.

Toodles!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Skitsnygg outfit! :D

2011-02-03 @ 19:51:35
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0