110204

Morsning Korsning

För det första; jag hatar att gå till tandläkaren. Fick reda på att jag har typ tre början till hål så måste vara x-tra försiktig och sen har jag bitit av ett hörn av en kindtand (vilket jag inte visste) som måste lagas. Vill inte! :( Utöver det så var gårdagen bra. Speciellt skolan haha.

Idag har jag mest tagit det lugnt, städat mitt rum lite. Varit på möte om praktik vilket jag tror gick bra hehe. Sen gjorde jag mig i ordning för att åka in till Malmö och träffa Carolinefin! Vi var på Bodoni på en musiktävling. Det var mysigt förutom att vi hamnade med några konstiga fulla typer. Vi gick när det var tre band kvar, vi pallade inte mer haha (men vi fick sett Six Million Ways som vi egentligen var där för att se). Så nu sitter jag hemma igen i min pyjamas och funderar på om jag ska lägga mig i sängen, sova och gå upp tidigt imorgon istället.

För det andra; Killar är som toaletter, antingen är de upptagna eller fulla av skit.

Hoppas alla har/har haft en bra fredagkväll!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0