110213

Morsning Korsning

Igår hade Alexandra och jag hunddejt. Det gick bra att ut och gå men att släppa hundarna löst i hundrastgården var ingen hit. Charles är gå-runt-och-nosa-typen och Malte är mer leka-leka-leka-typen. Det gick ganska bra när vi kom in. Malte hade dock koppel på sig men han var mycket lugnare. Vi får se hur det blir nästa lördag.

Idag har jag legat och läst, har blivit helt uppslukad av Harry Potter - Fenixorden. Min mormor kom hit vid två för att kolla på Thailandbilder och sen äta middag. Hon har åkt nu och jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå tillbaka till min läsning, sätta på ett avsnitt av Desperate Housewives eller umgås med resten av familjen som inte gör något speciellt. Måste bestämma kläder till imorgon också. Har fått två ytterliggare uppdrag som enkätinsamlare på två skolor i Malmö. Lite fin ska man vara men samtidigt bekvämt och snyggt haha.

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll! :D


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0