110221

Morsning Korsning

Jaha det var den helgen.. Nu kämpar vi till nästa hehe. Iaf Therése var här i fredags och vi tittade på Burlesque, mycket bra film enligt mig ;) I lördags städade jag först lägenheten och sen åkte Kajsa och jag ut till Nova för hon ville shoppa och så skulle få en ordentlig lunch i oss. Kom hem och myste ner mig med leggings, mjukisshorts och skjorta. Sen är det ju den där långa väntetiden haha. Tillslut så kom tjejerna iaf och vi hade en mycket trevlig födelsedagsmyskväll tihi. Va satt och pratade och spelade M.I.G till kvart över nio då hälften gänget var tvunga att åka. Den sista lämnade vid tolv.Tack än en gång! :)

Igår körde vi till IKEA. Jag fick panik haha. Hem för att äta lunch och sen till Burlöv Center för att leta efter jacka. Kajsa fick övningsköra alla gånger så det var inte helt slöseri eller vad man ska säga ;) Hittade dock inga jackor eller jo hittade två men de kostade 2000 så det blev ingen. Det blev en döskallelykta haha. Kan försöka ta bild på den sen.

Nu ska jag sitta och söka en massa jobb innan jag åker till Lund och träffar Alexandra. Vi ska skriva in mig på nation hehe.

Ha en bra måndag!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0