110222

Morsning Korsning

Igår ringde min handledare från arbetsförmedlingen till mig. Hon hade ett jobb i Kävlinge och undrade om hon skulle skicka mitt namn. Jag svarade ja och senare ringde butikschefen och vi planerade in intervju till idag (tisdag). Kollade upp adressen han gav mig men det var adressen till Veberöd och jag hade fått reda på att det skulle vara i Kävlinge så imorse strax före åtta ringde jag butikschefen och frågade om det var i Kävlinge eller Veberöd men han svarade inte. Provade ringa hans mobil, hans kontor och även själva butiken. Efter tredje försöket fick jag ta på en i butiken som sa att chefen inte skulle komma in på förmiddagen. Jag tyckte det var väldigt konstigt eftersom vi hade bestämt intervju på förmiddagen. Fick reda på att han var sjuk och sa att han skulle försöka komma in på eftermiddagen. Jag fick lämna mitt nr så skulle de försöka få tag på honom åt mig.

De ringde för ett tag sen och då hade de fortfarande inte fått tag på honom. Antar att det inte blir något idag isf blir det nog senare i eftermiddag. Annars blir det en annan dag gissar jag. Himla tur ändå att han gav mig fel adress. För hade han inte gjort det så hade jag inte ringt för att fråga utan åkt till Kävlinge och då hade jag suttit där och slösat bort en massa tid och pengar.

Hade inga andra planer för dagen så än så länge har jag bara läst lite Harry Potter, lagt in min lakan och handdukar i lådor (kan man säga) och sjungit och dansat runt i mina klackar hehe.

Ska snart gå ut med Charles tänkte jag och sen ska jag nog titta lite på Desperate Housewives, kanske söka lite jobb och borde faktiskt börja rensa mina saker.


Snön är tillbaka...(bilden är dock tagen i december)


Kommentarer
Postat av: Bunny

Ja det var ju verkligen tur i oturen det där! :D

2011-02-22 @ 21:28:23
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0