110112

Morsning Korsning

Just nu sitter jag hemma hos min fina Alexandra ute på Gunnesbo. Vi träffades på nova och sen följde jag med henne hem. Hon sitter och pluggar just nu och jag har lånat hennes lilla (den är verklien liten haha) laptop och surfar runt. Tänkte att jag lika bra kunde skriva ett litet inlägg eftersom jag annars är så dålig på det hehe. Mor kommer och hämtar mig om 30 min så slipper jag ta bussen hem. Bortskämd jag vet men hon ska ändå hem då och kör förbi Gunnesbo så det är inte jättestor omväg.

Imorse gick jag upp tidigt. Anledning var att jag ville hinna göra mig lite fin då jag skulle träffa min finaste Therése på nova vid tio. Hennes buss var tyvärr lite sen så vi hann inte träffas så länge innan hon började jobba. Jag fick en jättefin födelsedagspresent av henne som jag ska visa sen! :D Skriver även lite mer om Thailand då.


Funderar på om man ska färga håret..


Kommentarer
Postat av: Bunny

Dumma bussar! Längtar efter att snön försvinner så man kan börja leva normalt igen!



Svar: Ja träffas mer ska vi verkligen! :D

2011-01-12 @ 22:18:57
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: per

om du menar att du funderar på att färga håret rosa så vore det ju överfett! annars blått (Y) :D

2011-01-18 @ 23:31:22

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0