110125

Morsning Korsning

Imorse när jag vaknade så kände jag mig inte på topp. Jag mådde illa och var nära på att svimma några gånger. Jag lyckades iaf gå ner och efter att spenderat lite tid liggandes på köksgolvet så fick jag gjort en kopp te och var tillbaka ner i sängen. Det kändes lite bättre efter att ha druckit te och jag lyckades sen göra mig i ordning, äta två knäckebröd och gå ut med hunden innan jag var tvungen att gå genom mer än halva Lomma för att komma till arbetsförmedlningen. Hade möte kl 10 och var kvar där nästan en och en halv timme innan jag äntligen kom hem igen.

Sen dess har jag spenderat tid vid datorn med lite jobb, kolla bussar och kartor. Jag ska nämligen på mitt första kurstillfälle på en av mina kvällskurser. Det roligaste är att jag ska få plugga med Alexandra :D Vi ska träffas vid Fysicum kvart över fem och äta lite och sen går vi gemensamt till Pangea. Kanske berättar lite mer sen om hur kursen var. Det vill säga om jag orkar haha. Kursen är 19-21 och eftersom bussarna går dåligt så är jag inte hemma förrän efter tio. Doh!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Vad är det för kurs? :D

2011-01-25 @ 21:40:05
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Vem har ni som föreläsare?! :DDD

2011-01-26 @ 21:32:50

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0