110128 - Thailandstuff

Morsning Korsning

Det jag köpte i Thailand;

1. chang-tröja
2. baddräkt/bikini med amerikanska flaggan
3. pyjamasbyxor/shorts med björntryck på
4. två plånböcker
5. frottéflipflop med hello kitty
6. hello kitty paraply
7. haremsbyxor, totally not my style men supersköna!
8. två par solglasögon, tre vristlänkar, en tå-ring,
två hello kitty ringar, en döskallering & en pin från
hard rock café


Godis! :D

Födelsedagspresenter;

1. starbucks-tröja från Kajsa
2. miniräknare från Kajsa
3. prenumeration på digital foto av mina föräldrar
4. adresstag från mina föräldrar
5. kamerastativ av mina föräldrar
6. 50 euro av min morfar
7. pyjamasbyxor från farmor
8. ett halsband, ett par örhängen och 500 kr från min farmor
syns ej på bild men 37 euro till österrike av min mormor


Kommentarer
Postat av: Bunny

Nice stuff :D

2011-01-28 @ 21:16:44
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0