110130

Morsning Korsning

Lite ny design på bloggen :)

Hade det mysigt hemma hos Alexandra igår. Vi åt pizza och spelade När & Fjärran till strax efter tolv på natten. Då åkte Linda och Daniel hem så Alexandra och jag kunde göra oss i ordning för sängen. Vi hann knappt lägga oss i våra sängar och sätta på ett avsnitt av Desperate Housewives innan vi somnade haha. Jag vaknade dock när avsnittet precis tog slut så jag stängde av skärmen på datorn och släckte lampan.

Det första vi gjorde i morse var att titta på det avsnittet som vi missade igår. Sen gick vi ner och gjorde frukost och tittade på ytterligare avsnitt. Hennes hund är verkligen ett litet energiknippe haha! Vill alltid leka men han är mysig ändå!

När jag kom hem hade Kajsa städat hela lägenheten. Jag gick och handlade och sen ställde mig i duschen. Sen gjorde jag äppelpaj innan jag började med maten. Det blev pastasallad men ärtpesto. Gott förutom att jag råkade ha dubbelt så mycket spenat och ruccola i haha. Det är inte lätt att komma ihåg att halvera receptet. Resten av familjen tyckte om det också, det var iaf var de sa hehe.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Låter som en bra helg :D

2011-01-31 @ 21:11:56
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0