110714

Morsning Korsning

Ojoj hehe. Okej en liten snabb uppdatering. I tisdags så stack Alex, Kajsa och jag till IKEA för att inhandla något att förvara halsdukar, mössor och vantar i som vi kan ha i hallen.

Igår var det först jobb och slutade vid halv två igår faktiskt. När jag kom hem vilade jag en stund och sen började jag laga lite mat som jag skulle äta på kvällen och kunna göra lunchlåda. Det blev vegetarisk färs, körsbärstomater, morötter och kryddor stekt och sen i tacoskal. Yumyum.
Sen på kvällen var det dags att gå på bio. Alex och jag gick och så premiären av Harry Potter and the deathly hallows part 2. Riktigt bra tycker jag :D Gå och se den om ni får möjlighet! Träffade även Therése, hennes pojkvän och lillasyster där. Lilla vännen var helt förstörd efteråt<3


Idag är det jobb. Eller ja jobb och jobb, jag gör typ inget. Det finns inget för mig att göra just nu än att sitta och svara på de få mail som kommer och att vänta på paket med gamla prototyper. Så denna veckan har jag spenderat på tradera, ebay, fixat födelsedagskort, kladdat i kalendern och klickat på datorn runt allmänt haha. Får se när jag slutar idag. Måste till Apoteket och Netto efter jobbet och sen måste jag packa och förhoppningsvis ska jag träffa Therése ikväll.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Ja, Nova :)

2011-07-22 @ 21:42:47
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Jasså? Vi var där innan ett :)

2011-07-22 @ 22:19:42
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0