110722

Morsning Korsning

Jag har tröttnat lite på bloggen för tillfället och det kanske märks haha. Har inte uppdaterat på väldigt länge men jag har ändå en ganska bra anledning till det, jag har inte varit hemma eller i närheten av internet. I fredags åkte jag hem och fixade det sista och sen kom Kajsa och hämtade mig och vi körde till Lomma. Kvart över sex, lördag morgon, satte vi oss i bilen och körde nästan 80 mil (hämtade kusin Emma i Bromma på vägen) till en ö som heter Raggarön där vi har ett släktställe. Är stolt över att Kajsa och jag klarade av att köra hela vägen själva, både upp och ner! Har haft några sköna dagar där med sol, alkohol, segling och vindsurfing. Haha lite stolt är jag att jag faktiskt lyckades stå på brädan länge denna gången, trillade faktiskt bara i 4 gånger och två av de var pga att jag blev distraherad av en geting heheh. Bilder kan komma sen när jag får dem från mina föräldrar haha.

Men nu är jag hemma i några dagar. Just nu sitter jag ensam i lägenheten då Alex har flyttat ut till Gunnesbo för att vakta sina föräldrars hur och ta hand om hunden. Har haft en riktig fettiskväll med pizza, chips och glass. Fy på mig haha! Ska upp tidigt imorgon, tvättid kl 7 (scheisse!). Så nu ska jag fortsätta kolla första säsongen av Sex and the City och sen faktiskt sova :)

Dagens


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0