110609

Morsning Korsning

Jobb 8,00-12,30. Hem, plocka undan, titta klart på filmen som jag började kolla på igår innan datorn dog. Det är min dag än så länge. Snart ska jag ner på stan och lämna tillbaka ett par strumpor som det var hål i, in på Åhlens och titta på gardiner och sen till 3-butiken. Min reklamation har gått igenom och nu är det äntligen dags att få lämna tillbaka mobilen efter att den varit på reperation 3 gånger. Dock har jag svårt att bestämma hur jag ska göra, tur att mor följer med mig så jag inte blir blåst eller liknande.

Ikväll kommer Annie hit och fikar :D Ska bli trevligt att träffa henne igen, det var ett tag sedan nu. Imorgon är jag ledig igen.


Dålig kvalité jag vet men så här ser mattan ut i alla fall hihi.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Så härlig matta! :D

2011-06-09 @ 20:08:02
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0