110617

Morsning Korsning

Igår kom Kajsa och hämtade mig, hon hade även Charles med sig. Vi började med att åka en snabb sväng inom Skopunkten där vi både impulsköpte skor. Jag behöver skor men inte såna här. Har inte bestämt mig om jag ska ha kvar dem eller inte. Efter det styrde vi kosan mot Bjärred och Sommarkiosken där vi åt glass i duggregnet. Gick en snabb sväng ner till Långa Bryggan med Charles och sen körde Kajsa hem mig igen. Hon kunde inte sluta le när hon körde sötisen hihi.

Nu tänker jag sätta mig på cykeln och cykla ut till Nova. Ska kolla upp en sak och sen ska jag hem igen och skriva på Naturkatastrofprojektarbetet. I eftermiddag kommer Therése hit. Vi ska först äta och sen ska vi på kalas.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0