110625

Morsning Korsning

Bilder från igårkväll

Grillning

Ny smak

Jeansväst - Carlings
Linne - Topshop
Nitbälte - Punkt Shop
Jeans - Bik Bok

Allt blev dock lite konstigt. Dagen började med att jag satt och pluggade lite och kollade på true blood. Vi halv två träffade jag Kajsa och vi tog en fika på Espresso House innan hon tog tåget till Halmstad och vidare till Tylösand. På kvällen mötte jag Per vid Bankgatan och sen vidare till hans kompis Kristoffer. På vägen dit berättade Per att Kristoffer var tvungen att åka till akuten. Jag orkar inte gå in på alla detaljer om vad som hänt men det var inte så bra. I alla fall så var vi 6 personer som satt och grillade, åt och pratade. Vi hade telefonkontakt med Kristoffer och det slutade med att han var tvungen att bli inlagd över natten. En åkte och hämtade nycklarna till lägenheten hos Kristoffer och kom sen tillbaka för att kunna låsa. Det kändes ganska konstigt att vara hemma hos någon som inte ens var där. Ännu mer skumt kändes det eftersom Kristoffer inte bor hemma längre heller. Jag hoppas allt löser sig i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Oj, så knasigt det blev :O Hoppas kvällen blev bra för er andra i alla fall :D

2011-06-25 @ 20:18:02
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0