110629

Morsning Korsning

Imorse kom jag 15 min tidigare än vanligt till jobbet. Jag var nämligen klar tidigt och hade inget att göra hemma så jag kunde ju lika bra vara på jobbet och göra lite nytta istället. På lunchen satt jag och snackade musik med Martin och Niklas. Haha Niklas kallar min musik för mesig men det tycker inte jag. Underbart!

På eftermiddagen var det tack-fika för två som lämnar IA. Jag måste ju säga att Matthews fru gjorde de godaste brownies jag ätit! Sen kom Kajsa och hon fick komma upp och titta var jag jobbar och sen körde vi ner på stan. Fast först hem till mig för att hämta och lämna saker. Köpte lite grejer på lagerhaus för presentkortet jag fick i inflyttningspresent. Kom på att jag måste ju visa hur mitt rum ser ut, har jag helt glömt haha. Det blir kanske imorgon efter att jag städat klart och fått undan saker på vinden hehe.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0