110309

Morsning Korsning

Igår var det jättefint väder och termometern visade 10 grader fast jag tror att den ljög lite då solen värmde den. Men fick jag vara ute och njuta av värmen och solen!? Nä, jag låg i sängen och mådde dåligt. Det hela började kvällen innan med att jag började må illa. Var uppe 5 gånger under natten, mer tänker jag inte säga. Låg i sängen hela dagen och lyckades få i min en rostad macka.

Idag mår jag bättre och ska klä på mig och försöka ta en runda med Challe. Borde också gå till biblioteket och lämna tillbaka en försenad bok, posta en brev och hämta mina gamla glasögon. Får se hur mycket jag orkar. 



 


Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Tihih, tja, jag har väl fastnat lite för blått ja :D

2011-03-09 @ 19:29:02
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0