110311

Morsning Korsning

Mår mycket bättre nu :) Ingeting händer för min del idag så ska ta det lugnt. Kanske gå ut och gå en långpromenad med hunden. Ska även försöka hitta på något ikväll vilket inte är det lättaste.

Igår jobbade jag på Sony Ericsson. Kanske inte det bästa draget men ändå. Jobbade nio till fyra och skyndade sen till bussen ner till Lund central för att ta ett tåg till Malmö central. Kom till skolan 35 min innan jag började men föreläsaren var också tidig så kunde gå in i klassrummet tidigt och vänta där istället haha. Efter skolan var mor jättesnäll och hämtade mig. Åt middag i form av te och smörgås. Gick upp och la mig i sängen och tittade på Burlesque och sen blev klockan mycket och jag somnade.

Uppdaterar mer sen.
Ha en trevlig fredag alla (få) läsare! :)


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0