110315

Morsning Korsning

Idag var jag först på arbetsförmedlingen kl 11,00. Snabbt hem och äta och förbereda mig lite och sen tog jag bussen till Lund. Hade en jobbintervju kl 14,00. Gick väl helt okej. Sen gick jag en snabb sväng till stadsbiblioteket innan jag tog bussen ut till Nova och hade en mysig lunch med Therése. Eller hon åt lunch och jag drack te haha.

Foto: Therése Jangegård

Hon var tvungen att gå tillbaka till jobbet efter en timme och spatsera runt lite (och då menar jag lite) i butiker. Ringde till Alexandra och började sen gå till henne via ICA för att handla något att äta till kvällen. Hemma hos henne diskuterade vi lite bredband, åt och tittade på ett avsnitt av Greek. Sen gick vi den låånga biten från Gunnesbo in till Lunds universtitet. Det som gjorde det x-tra jobbigt var att jag denna dagen hade bestämt mig för att gå i kilklackar (mina fötter och vader gör så ont!). Föreläsningen var ganska tråkig och Alex somnade nästan på bänken haha. Vi höll över lite vilket inte gjorde mig så mycket men fick ändå vänta i en kvart på universitetssjukhuset i väntan på bussen. Det var kallt ska ni veta!

Kajsa la en varm vetekudde i min säng och kokt vatten till mig när jag kom hem. Tack! Så nu ska jag göra mig i ordning, koka en kopp te och krypa ner i den varma sängen med sista boken av Harry Potter(!).

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Vilken mysig kväll :D

2011-03-16 @ 21:08:32
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0