110313

Morsning Korsning

Igår, efter en liten ångestattack, så tog jag mig till Lund. Först till Alexandras vän Hillevi. Sen drog vi till någon annan polare innan vi drog till Lunds. Trevlig kväll. Snackade ganska länge med en kille från Kanada. Snacka om att jag fick öva på min engelska haha. Jag skulle ta sista bussen hem, 02,30. Gick till universitetssjukhuset och kom fram till hållplatsen strax innan 02,20. Satt och väntade i en halvtimme men det kom ingen buss! Började få lite panik eftersom nästa buss inte skulle gå förrän många timmar senare och det kom och satte sig en läskig kille på bänken bredvid. Eftersom jag inte bara sätter mig i en taxi och kan inte numret till någon så fick jag ringa hem be dem ringa efter en taxi till mig. Men jag har tur som har så snälla föräldrar för min pappa kom och hämtade mig! Jisses vad glad jag är att jag har mina föräldrar!

Idag har jag varit duktig, har rensat mycket i mitt rum. Nu ser det dock ut som en soptipp, verkligen! Det ligger grejer överallt haha! Tänkte lägga upp en bild men nee, det är lite pinsamt hihi. Ska börja packa ner i lådor lite smått innan jag fortsätter rensa tror jag annars blir det omöjligt att vara på rummet.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0