110511

Morsning Korsning

Suuuuuck, är det ändå jag orkar säga nu. Haft en lite jobbig dag. Min dator på jobbet krånglade så först hade jag inget att göra och sen fick jag ringa till support i Kina (!!??!?!?!) men det löste sig tillslut i alla fall så att jag kunde fortsätta jobba. Hade dock inte behövt hjälp för att Daniel hade samma problem och hade löst det på egen hand men jaja haha. Sen gjorde jag bort mig då en liten japan kom fram och sa "hi, nice to meet you" och jag först sa "what?" så han fick upprepa sig varav jag säger "eh nice to meet you too". Lite konstigt blev det och sen frågade han om jag hade en telefon, som jag inte får säga namnet på (hjälper ju till med prototyper). Jag blev helt ställd och halvpekade på Hanna och frågade henne om vi hade en sån telefon och tur nog så hade Siska en så jag kunde sätta mig på min stol och fortsätta jobba. Jag tyckte det var lite pinsamt även fast ingen annan kanske tycker det. Kan inte riktigt förklara men kände mig så dum när jag sa "eh nice to meet you too" när så många glodde på mig. *Skaka av det*

Var ute och blev bjuden på glass av min mor på "fikan" på eftermiddagen. Yumyum. När jag kom hem var jag duktig och ute och sprang och sen gjorde jag havregrynsgröt med rårivna äpplen, honung och mjölk. Det blev nog lite mycket tillbehör haha men det gick ner i alla fall. Ett knäckebröd med ost slank ner också. Nu sitter jag dock och syndar då jag sitter med en skål med chokladbollssmet, Alex och jag gjorde varsin igår. Usch usch USCH, fy!


Kommentarer
Postat av: Bunny

OMG JAG VILL OCKSÅ HA CHOKLADBOLLSSMET! :D

2011-05-11 @ 20:32:31
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0